BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 27, 2009

OrIenTaSi & mObiLitI

Hari rabu yg lepas aku dan kawan-kawan kn lalukan PRETEST untuk Orientasi & Mobiliti. Km dibahagikan kepada 2 orang setiap group. Seorang akan jd ORANG BUTA dan seorang lagi akan jd GUIDE. Nie aku tunjukkan gambar kerenah kawan-kawan ku semasa pretest dilakukan...hehe. Aku baru sedar betapa susahnya untuk kita bergerak jika kita kehilangan penglihatan. Jadi kita patut bersyukur dgn apa yang kita ada. Janganlah kita merungut. Kita sebagai orang celik patut menolong orang buta jika mereka memerlikan pertolongan. Janganlah kita pandang hina kepada mereka. Ini memberi seribu kenangan yang terindah buat aku. Hehe. Hanya org tertentu shj yang dapat merasai pengalaman ini. :>



Rasa takut sgt..huhu



Peace..


Guide ku yang comel..hehe


mcm2 gaya


Da & Liha




HiduP kU HaNya dIpeNuhI Dgn WaRnA pUrPle

Aduhhhhh...sama lg la warna baju AKU dan Da...huhu. Nie bknnya dirancang tau. Dah la kelas sam. Ada yg panggil km kembar coz dah 2 kali km terpakai baju yg sam calor..hahahahaha..







I...... LiKe PurPle
(ShuHaiDA sAaD)



















KeMbaR X
SerUpa POn...
(nama ja yg hampir sama)
















sHuHaDa SahIdAn



Monday, August 24, 2009

RamaDhaN Al-mUbaRaK

Alhamdulillah...dah 3 hari aku posa....huhu. sebenarnya dah nk masuk 4 hari posa, tp sbb x cukup lg waktu kn ckp 3 hari la. Nanti bl dah buka posa bru la cukup 4 hari.. hehe..
Dah 3 hari berturut aku dgn housemate yang lain SAHUR makan 'Sup Telur' dan 'Sardin' je...hehe.. sedap juga laaa. Td pagi aku punya turn masak sahur..hehe...Aku masak sup telur ja..hahaha. habis juga sup 2 walau pon nampak mcm x sedap ja..hahaha.
Huhuhu.... sembahyang Tarawih aku dah xp 2 hari.. ada kelas malam maklum la. Nasib badan ada kelas malam waktu bulan posa. Rasa penat sangat. Makan pon kn cepat2, takut lambat p kls..huhu. Malam nie ada kelas lg. Xbest betol kelas malam..huhu....:<

Friday, August 21, 2009

BestFreN Bagi HadiaH... :>

Nie La haDiah Yang aku dapat semalam...tq chin coz bg kain nie. nnt blh la buat baju baru.. hehe.. baju apa ek yang sesuai... kebaya? kurung moden? kurung Pahang? kurung biasa??? conpuis betoi...hahahahahaha.



coklat @ koko ( xda lg dlm koleksi)



cantik bangat...:>



emmmm..nk buat buat baju apa ek????

Thursday, August 20, 2009

HaPiE bEsDay My bEstFreN


N
iat hati nak bg kejutan, tapi aku pula yg dpt kejutan... hehe


kek yg aku beli


nie lah org yg dirai.. chin


senyuman kegembiraan


best friend 4ever


teruja..hehe


Makan time


sekejap je dah tinggal separuh..:>



hehe.. sedapppppnyaaaaaa

Tuesday, August 18, 2009

kUiH TraDisionaL

Goyang@ loyang

Agar2 Kelapa@ Nyiur


Jongkong (isi dalamnya)

Jongkong


Qasidah

semua nie hasil buatan tangan Ieda@aku..hehe

Sama Purple, Sama NegeRi n Sama NaMa

sesi pandang memandang


pintu pon blh posing..haha



hahahaha


ada jg makhluk tumpangan nie..hehe



sama tema (i like purple)


Kemarin adalah hari purple sedunia bg aku dan kawan2. Apa ke tidaknya aku, Da n Leha pakai baju yg sama calour. Dah la kls pon sama... hehehe. Nie berlaku tanpa perancangan. Semuanya terjadi dengan tiba2. Bknnya km berpakat pon. Hahahaha

Friday, August 14, 2009

MisTerI KehiLangaN RM 10


Ke manakah duit RM 10? Ia menghilangkan diri atau dihilangkan.. ini memberi seribu persoalan dalam kalangan Ieda, Yati, Muna dan Da. Knp semua ini perlu terjadi kpd kami????

Thursday, August 13, 2009

TingGal KenanGaN


Semasa cuti semester aku tlh mendapat sebuah rumah baru. Jadi terpaksa aku n keluarga merobohkan rumah yang telah aku tgal selama ini. Aku berasa sedih kerana rumah ini telah memberi pelbagai kenangan indah buat kami sekeluarga. Inilah foto terakhir rumahku.

Wednesday, August 12, 2009


second song 'SYURGA IDAMAN' . Lagu nie best sgt....


lagu WAJAH dlm Bahasa Isyarat.. Nie lagu first kami...hehe

12 Ogos 2009


Aku dan rakan-rakan sem 7 buat persembahan sempena pesta konvo yg kali ke-12. Kami hanya buat latihan selama 2 hari je. Sebelum buat persembahan aku rasa mcm nak tercabut jantung.. Maklum la dah lama aku x buat persembahan kat depan org ramai..hehe.. Tp bl dah buat rasa best sgt. Rasa mcm nk buat lg pon ada. hahahaha...

nie time sblm buat persembahan..